همانطور که می‌دانید قیمت خانه در هر کجای دنیا بسته به امکانات، متراژ، لوکیشن و… متفاوت است. کشور مجارستان نیز به عنوان یکی از کشورهای مطرح دنیا از این قاعده کلی مستثنا نیست! البته گفته می‌شود قیمت خانه در این کشور نسبت به ایران بالاتر است که این مسئله با توجه به اروپایی بودن کشور مجارستان منطقی به نظر می‌رسد، شهرهای بوداپست، سگد، پیچ و… جزء شهر‌های پر طرفدار و پر جمعیت مجارستان هستند که البته در هر یک از این شهرها نیز قیمت خانه محله‌ به محله متفاوت است. در ادامه مطلب قیمت حدودی مسکن در این شهرها اشاره خواهیم کرد:

برای اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت خانه در مجارستان به پول ایران مراجعه فرمایید

 

· بوداپست

قیمت ملک مسکونی در مرکز شهر متری حدودا ۱۰۰ میلیون تومان

قیمت ملک مسکونی در خارج شهر متری حدودا ۶۸میلیون تومان

· سگد

قیمت ملک مسکونی در مرکز شهر متری حدودا ۴۷میلیون تومان

قیمت ملک مسکونی در مرکز شهر متری حدودا ۳۱میلیون تومان

· پچ

قیمت ملک مسکونی در مرکز شهر متری حدودا ۳۶ میلیون تومان

قیمت ملک مسکونی در خارج شهر متری حدودا ۲۹ میلیون تومان

 

توجه داشته باشید قیمت‌ها متغییر و حدودی هستند

 

اجاره خانه در مجارستان

برای اجاره آپارتمان و خانه در بوداپست مجارستان با توجه به بودجه خود مکان و محل مد نظر خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که به مراکز مهم و حیاتی آن شهر نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و موارد این چنینی در دسترس شما باشد.طبقه بندی آپارتمان‌های مجارستان به گونه‌ای است که تقریبا هر قشری با هر درآمدی می‌تواند از پسِ هزینه‌های آین برآید همچنین شما می‌توانید با مطالعه مقاله اجاره خانه در مجارستان اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

مجارستان به عنوان یکی از کشورهای اروپایی هر سال با سیل گسترده‌ای از مهاجران مواجه است.  برخورداری از شرایط کاری مطلوب، سرانه سالم، هزینه‌های زندگی بسیار مناسب تر از کشورهای غربی همه و همه باعث شدند تا این کشور مقصد جذابی برای مهاجرت به حساب بیاید. از آنجایی که مسکن مسئله مهم و اساسی در خصوص این جمعیت رو به افزایش است، در این مطلب قصد داریم تا در مورد قیمت خانه در مجارستان به پول ایران اندکی بیشتر صحبت کنیم.

بوداپست مرکز توجه مهاجران خارجی

بوداپست یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرهای مجارستان به شمار می‌رود که از جهات مختلف نسبت به سایر شهرهای این کشور برتری دارد. امکانات پیشرفته، جلوه زیبای شهری، مناظر بی نظیر گردشگری و…  از جمله دلایلی هستند که این شهر را به یک مقصد مناسب مهاجرت یا زندگی تبدیل کرده‌اند؛ اما ناگفته نماند که وجود چنین امکاناتی در این شهر سبب شده است تا هزینه‌های زندگی در آن از سایر شهرهای مجارستان بالاتر باشد، هزینه‌هایی مانند خرید مسکن، خرید پوشاک، خرید اقلام روزانه و…

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان،با سایت راهنمای مجارستان مراجعه فرمایید